Izvorni znanstveni članak
Autorica u radu definira karakteristike “ženskog”, odnosno modernog stila vođenja, a radi usporedbe i karakteristike njemu suprotnog “muškog”, odnosno tradicionalnog stila vođenja. Na osnovi teorijski postavljenih karakteristika “muškog” (autokratski stil vođenja, konkurentski stav prema okolini, moć koja proizlazi iz pozicije u organizaciji, instrumentalni odnos prema zaposlenima i sklonost kritici) i “ženskog stila” vođenja (demokratski stil vođenja, suradnja, razvijene interpersonalne vještine, poticanje participacije, moć koja proizlazi iz osobnosti, dijeljenje moći i informacija, poticanje samopoštovanja i entuzijazma kod zaposlenih, davanje pozitivnog primjera i timski rad) provodi istraživanje o tome tko su prvenstveni nositelji “ženskog stila”vođenja u hrvatskim organizacijama. Zaključak je istraživanja da su u hrvatskim poduzećima upravo žene te koje su prvenstveni nositelji “ženskog stila” vođenja.
Hrvatsko društvo ekonomista