PRIMJENA TEORIJE IZGLEDNOSTI NA MIKROOSIGURANJE TEMELJENO NA PRISTUPU KONTINGENTNOG VREDNOVANJA ZA SIROMAŠNO STANOVNIŠTVO U UKRAJINI

Prethodno priopćenje

Ovaj rad koristi pristup bihevioralne ekonomije i empirijski testira može li teorija izglednosti objasniti ponašanje osoba s niskim primanjima u Ukrajini. U radu se koristi metoda kontingentnog vrednovanja zbog izravnog ispitivanja osoba s niskim primanjima, kroz ankete, o tome koliko bi bili spremni platiti za osiguranje i dobiti natrag u slučaju nastanka osiguravajućeg slučaja. Ovaj rad pruža sugestivne dokaze da prema teoriji izglednosti siromašni pojedinci donose odluke na temelju očekivanja gubitka ili dobitka od svog trenutnog relativnog položaja i da su osjetljiviji na gubitke nego na dobitke. Rad također odgovara na pitanje koje se tiče mikroosiguranja: može li mikroosiguranje biti poslovni prijedlog i istovremeno pružati vrijednost osobama s niskim primanjima? Rezultati dovode do „power-law“ distribucije potencijalnih klijenata prema cijeni usluge mikroosiguranja. Dobivene korelacije pomažu u formuliranju strategija za iskorištavanje tržišta niskih prihoda u zemlji.

mikroosiguranja, teorija izglednosti, kontingentno vrednovanje, osobe s niskim primanjima, subjektivna korisnost