Prethodno priopćenje
Istraživanje ispituje utjecaj potrošačke nade, pozitivnog emocionalnog oglašavanja i višekontekstne strategije brenda na namjeru kupnje i usmenu predaju u kontekstu ekološki učinkovitog proizvoda. Ovo istraživanje koristi kvantitativnu anketu o štednoj žarulji. Rezultati pokazuju kako potrošačka nada pozitivno utječe na usmenu preporuku; pozitivno emocionalno oglašavanje i više- kontekstni brojevi imaju pozitivan učinak na namjeru kupnje. Međutim, potrošačka nada nema utjecaj na namjere kupnje. Ovaj rezultat nastaje zbog skepticizma potrošača. Pozitivno emocionalno oglašavanje također ne utječe na usmenu preporuku. Dotle, više-kontekstni brojevi ne utječu na usmenu preporuku, što može objasniti nemogućnost potrošača da objasne razloge zbog kojih drugima preporučuju brendove. Ova studija ima implikacije na istraživanje održivosti i praksu razvoja novih ekološki prihvatljivijih proizvoda kako bi se potaknulo njihovo povećano korištenje.
ekološki učinkovit proizvod, potrošačka nada, više-kontekstni brojevi, emocionalno oglašavanje, usmena preporuka
Hrvatsko društvo ekonomista