Pregledni rad
Digitalne marketinške aktivnosti putem društvenih medija intenzivno se razvijaju od strane tvrtki u regiji zapadnog Balkana pa je stoga svrha ovog rada istražiti utjecaj marketinških aktivnosti društvenih medija na povećanje prodaje malih i srednjih poduzeća na zapadnom Balkanu, s posebnim naglaskom na Kosovo. Koristeći uzorak od 100 proizvodnih malih i srednjih poduzeća, istraživali smo utjecaj digitalnih marketinških aktivnosti koje se provode putem društvenih medija na povećanje prodaje ili prometa tih malih i srednjih poduzeća. Postignuti rezultati analizirani su probit regresijom. Rezultati pokazuju kako se uglavnom za poslovne aktivnosti u tim malim i srednjim poduzećima koristi Facebook. Također, analizirana mala i srednja poduzeća pridaju veliku važnost mišljenjima i komentarima potrošača izraženim na društvenim mrežama. Svoju poslovnu politiku osmišljavaju/kreiraju na temelju komentara i mišljenja primljenih od online potrošača. Ovo empirijsko istraživanje pruža podatke o provedbi marketinških aktivnosti na društvenim mrežama od strane malih i srednjih poduzeća u regiji Zapadnog Balkana.
digitalni marketing, društveni mediji, Kosovo, zapadni Balkan, mala i srednja poduzeća
Hrvatsko društvo ekonomista