NOVA MJERA ZA ZADOVOLJSTVO INDIJSKIH KORISNIKA AUTOMOBILA

Pregledni rad

Današnji potrošači koriste raspoloživa dobra s ciljem da iz toga izvuku komfor i satisfakciju, iz čega direktno slijedi kupnjom inducirano zadovoljstvo. U ovom radu se istražuje zadovoljstvo korisnika auti u Delhiju i njegovoj gradskoj okolici (Nacionalna gradska regija) iz razloga što je ta regija kategorizirana kao najveće tržište automobila u Indiji. Automobilska industrija je fokus ovog istraživanja zbog njenih ističućih karakteristika naspram ostalih potrošačkih dobara. Istraživanje je zamišljeno kao proširenje na već postojeću konceptualizaciju i mjere zadovoljstva korisnika kroz razvitak zasebne nove mjere zadovoljstva korisnika u Delhiju i okolici korištenjem eksplorativnih istraživačkih tehnika. Ta trodimenzijska mjera zadovoljstva korisnika je i razvijena.

zadovoljstvo korisnika; kupnja; akvizicija; posjedovanje; potrošnja; razvoj; satisfakcija