Izvorni znanstveni članak
Rad prikazuje kako konkurentski repertoar poduzeća i eksterno regulatorno okruženje utječu na uspješnost poduzeća u reguliranoj telekomunikacijskoj djelatnosti. Na temelju panel analize podataka na 103 poduzeća koja pružaju uslugu fiksnog pristupa Internetu krajnjim korisnicima u zemljama Europe i u vremenskom promatranju kroz tri godine, rezultati pokazuju da konkurentska agresivnost i kompleksnost poduzeća pozitivno utječu na rast udjela na tržištu. Za razliku od općeprihvaćenog mišljenja, rezultati empirijskog istraživanja pokazuju da najagresivnija poduzeća zapravo gube tržišni udio iz godinu u godinu. Kompleksnost i konkurentska agresivnost pozitivno utječu na promjenu udjela na tržištu kod nereguliranih poduzeća, dok to nije slučaj kod reguliranih poduzeća.
konkurentska dinamika; konkurentski repertoar; regulacija; telekomunikacijska djelatnost; fiksni pristup Internetu
Hrvatsko društvo ekonomista