USPOREDBA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA U PROIZVODNIM I USLUŽNIM PODUZEĆIMA REPUBLIKE HRVATSKE

Prethodno priopćenje

Cilj ovog rada jest analizirati u kolikoj su mjeri poduzeća u Republici Hrvatskoj društveno odgovorna te koji su razlozi primjene pojedinih dimenzija društveno odgovornog poslovanja. Uz navedeno, radom se nastoji ustanoviti je li praksa društveno odgovornog poslovanja privlačnija proizvodnim ili uslužnim poduzećima u Republici Hrvatskoj. Tema rada obrađena je kroz teorijski prikaz i pojavu te pisane i institucionalne regulatore društveno odgovornog poslovanja. U okviru istraživanja poseban naglasak stavljen je na dimenzije društveno odgovornog poslovanja, koje se dijele na internu i eksternu dimenziju te zaštitu okoliša, kao i njihove komponente kao najvažnije kriterije ocjenjivanja takvog poslovanja u hrvatskim poduzećima. Analizom i usporedbom podataka dobivenih istraživanjem dokazano je da su proizvodna i uslužna poduzeća iz Republike Hrvatske u jednakoj mjeri društveno odgovorna te da je samim time i društvena odgovornost cijele zemlje na visokoj razini.

društveno odgovorno poslovanje; proizvodi; usluge; Republika Hrvatska