Stručni rad
U radu se raspravlja o djelotvornoj komunikaciji na relaciji krizni menadžment – zaposlenici kao ključu za stvaranje odnosa povjerenja između navedenih strana, s obzirom na to da je poslovna kriza njihov zajednički problem. Naglašava se proaktivno ponašanje zaposlenika koje se odražava u afirmativnom podržavanju menadžmenta, kao i utjecaj transakcijskog, transformacijskog i transcendentalnog vodstva kriznog menadžera na proaktivnost zaposlenika. Poseban naglasak stavlja se na problematiku stjecanja povjerenja zaposlenika u krizni menadžment, u čemu znatnu (pa i presudnu) ulogu može odigrati djelotvorna interna komunikacija. Stoga se u radu daju i konkretne preporuke za razvoj komunikacijskih vještina kriznih menadžera. Isto tako, ističe se važnost ofenzivne strategije kriznog komuniciranja usmjerene prema zaposlenicima kao primarnim interesnim skupinama u stakeholderskom pristupu.
poslovna kriza; krizni menadžment; stilovi vodstva kriznih menadžera; organizacijska komunikacija; povjerenje zaposlenika
Hrvatsko društvo ekonomista