Pregledni rad
Iako se koncept internoga marketinga pojavio 1970-ih godina u uslužnom marketingu, u poslovnom okruženju dugo nije bio široko prihvaćen. Jedan od razloga leži u činjenici da koncept internog marketinga kao i njegove komponente nisu bili precizno definirani. Svrha ovog rada je istražiti prihvaćenost koncepta internog marketinga u hrvatskom financijskom sektoru i odrediti njegove komponente. Provedeno istraživanje ističe da je prihvaćenost internog marketinga u hrvatskom financijskom sektoru osrednja. To potvrđuje nedovoljnu primjenu internog marketinga u praksi. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju da se interni marketing percipira putem tri dimenzije odnosno razvoj i komunikacija sa zaposlenicima, nagrađivanje i trening te organizacijska vizija. Ovi rezultati ističu elemente koje menadžeri moraju posebice uvažavati prilikom oblikovanja internih marketing programa, ukoliko žele uspješno ostvariti nterno-marketinške ciljeve. Nadalje, ovo istraživanje pridonosi znanosti ističući i definirajući komponente internog marketinga koje se manjim dijelom razlikuju od komponenti navedenih u prijašnjim istraživanjima.
interni marketing; komponente internog marketinga; zaposlenici; financijski sektor
Hrvatsko društvo ekonomista