Hrvatsko
društvo
ekonomista
Heinzelova 4a
Zagreb 10000
tel. 01/46 00 888
fax. 01/46 50 366
e-mail: hde@ingbiro.hr
BROJEVI ::: AUTORI ::: PRETRAŽIVAČ
Studeni 2005. ::: Vol.56 No.11
Clifford J.Shultz II
Biljana Crnjak Karanović
Sanda Renko
RAZVIJENI MARKETINŠKI SUSTAV HRANE U EKONOMIJAMA U OPORAVKU: POUKE IZVEDENE IZ HRVATSKOG “STAROG ALI USPJEŠNOG” PODUZEĆA GAVRILOVIĆ
Izvorni znanstveni članak
Marketinški sustav hrane koji dobro funkcionira snažno doprinosi društveno ekonomskom razvoju i globalnoj povezanosti u razdobljima oporavka i /ili tranzicije. Gavrilović, stabilno i povijesno uspješno poduzeće pripada grupi “starih ali uspješnih” poduzeća, poslovni je slučaj uspješnog opstanka i prilagodbe i bez premca je model za ostala poduzeća industrije hrane koja moraju predvladati geografske, društvene, političke i ekonomske izazove. Ovaj se članak bavi istraživanjem marketinškog sustava hrane i njegovog razvoja te omogućava pregled stupnja razvijenosti marketinškog sustava hrane u Hrvatskoj, posebice na primjeru poduzeća Gavrilović uspješnog poslovnog slučaja iz gospodarske prakse Hrvatske.
marketinški sustav hrane; ekonomija u oporavku i /ili tranziciji; Gavrilović; longitudinalno istraživanje.
Puni tekst (Engleski) Str. 996 - 1012 (pdf, 259.96 KB)
|