Hrvatsko
društvo
ekonomista

Heinzelova 4a
Zagreb 10000
tel. 01/46 00 888
fax. 01/46 50 366
e-mail: hde@ingbiro.hr

facebook

linkedin

BROJEVI ::: AUTORI ::: PRETRAŽIVAČ

Kolovoz 2005. ::: Vol.56 No.07-08

    Mira Pešić

ULAGANJE SREDSTAVA ŽIVOTNOG OSIGURANJA -BITNA SASTAVNICA MARKETING MIKSAOSIGURAVAJUĆEG DRUŠTVA

Prethodno priopćenje

Marketing miks strategija suvremeno je oruđe u vođenju poslovne politike gospodarskoga društva u tržišnim uvjetima. To je posebno bitno za tvrtke iz djelatnosti tržišta pune konkurencije. Stoga je nezaobilazna u vođenju poslova životnog osiguranja. U teoriji i praksi marketing miks strategija uključuje proizvod, cijenu, promociju i kanale distribucije. Autorica tvrdi i zaključuje da je u poslu životnog osiguranja posebno toj strategiji dodati i jednako bitnu sastavnicu: ulaganje privremeno slobodnih fi nancijskih sredstava, to jest ulaganje matematičke pričuve životnog osiguranja. Svoju tvrdnju i zaključak izvodi na osnovi teorijske rasprave, a potvrđuje razmatranjem poslovanja jedne osiguravajuće tvrtke.

djelatnost osiguranja; životno osiguranje; marketing miks strategija; matematička pričuva; ulaganja matematičke pričuve

Puni tekst (Hrvatski) Str. 480 - 500 (pdf, 250.77 KB)