Hrvatsko
društvo
ekonomista

Heinzelova 4a
Zagreb 10000
tel. 01/46 00 888
fax. 01/46 50 366
e-mail: hde@hde.hr

BROJEVI ::: AUTORI ::: PRETRAŽIVAČ

Travanj 2004. ::: Vol.55 No.03-04

    Katherine C. Sredl
    Nataša Renko

OGLAŠIVAČI I POTROŠAČI U TRANZICIJI

Izvorni znanstveni članak

Globalizacija u potrošnji i oglašavanju prevladavajući su trendovi postsocijalističke ekonomske i društvene tranzicije u Srednjoj i Istočnoj Europi. Hrvatska je izvrstan primjer za proučavanje toga, te su autorice nastojale istražiti kako potrošači, s jedne strane, te lokalni oglašivači (agencije za oglašavanje) s druge strane, shvaćaju te promjene, posebice u svjetlu povijesnih utjecaja koje je Hrvatska iskusila. Autorice smatraju da će prilagođavanje lokalnih oglašivača i potrošača procesima globalizacije u velikoj mjeri odrediti društvenu, ekonomsku i političku budućnost Hrvatske. Kroz godinu etnografskog terenskog istraživanja provedenog u Hrvatskoj, autorice su pokušale razjasniti lokalno značenje procesa tržišne globalizacije.

globalizacija potrošnje; oglašavanje; tranzicija; Hrvatska; etnografsko istraživanje

Puni tekst (Engleski) Str. 302 - 316 (pdf, 176.68 KB)