REFLEKSIVNO MODELIRANJE ODABIRA POSLOVNOG PARTNERA U OPSKRBNOM LANCU

Izvorni znanstveni članak

U članku se razmatra problem odabira partnera u opskrbni lanac, uzimajući u obzir obrasce razmišljanja poslovnih subjekata koji određuju njihovo ponašanje tijekom interakcije. Razvijeni refleksivni model odražava značajke procesa međusobnog utjecaja poslovnih subjekata pri odabiru partnera u tijeku stvaranja opskrbnog lanca. Predlažu se alternative za refleksno upravljanje interakcijom između poslovnih subjekata. Razvijen je metodičan pristup rješavanju problema odabira partnera u opskrbnom lancu, uzimajući u obzir refleksivni učinak poslovnih subjekata na sebe i svoje partnere kako bi u međusobnim promišljanjima obuhvatio stvarne i idealne slike. Odabir dobavljača/posrednika u opskrbnom lancu uzima u obzir zajednički interes poslovnih subjekata u suradnji, što se izražava u jednakoj važnosti njihove međusobne procjene prilikom odabira najboljeg partnera.

refleksivno upravljanje; lanac opskrbe; refleksivni model; odabir poslovnog