Hrvatsko
društvo
ekonomista

Heinzelova 4a
Zagreb 10000
tel. 01/46 00 888
fax. 01/46 50 366
e-mail: hde@ingbiro.hr

facebook

linkedin

BROJEVI ::: AUTORI ::: PRETRAŽIVAČ

Ivan Damir Anić

Listopad 2018. ::: Vol.69 No. 05
KLASTERI KONKURENTNOSTI U HRVATSKOJ
Izvorni znanstveni članak

Travanj 2018. ::: Vol.69 No. 02
VRIJEME PROVEDENO U KUPNJI I PONAŠANJE KUPACA NA TRŽIŠTU ODJEĆE
Izvorni znanstveni članak

Studeni 2016. ::: Vol.67 No. 05
ODREDNICE I POSLJEDICE NA PONAŠANJE I ZABRINUTOST MLADIH POTROŠAČA ZA ONLINE PRIVATNOST U HRVATSKOJ
Izvorni znanstveni članak

Svibanj 2015. ::: Vol.66 No. 02
DEMOGRAFSKE KARAKTERISTIKE I KUPOVNO PONAŠANJE MODNO ORIJENTIRANIH POTROŠAČA U HRVATSKOJ
Prethodno priopćenje

Prosinac 2014. ::: Vol.65 No. 06
IN MEMORIAM Prof. dr. sc. RUDOLF VOUK
In memoriam, Nekrolog

Veljača 2011. ::: Vol.62 No.01-02
UTJECAJ STRATEŠKIH ČIMBENIKA NA USPJEŠNOST POSLOVANJA PODUZEĆA U HRVATSKOJ TEKSTILNOJ I ODJEVNOJ INDUSTRIJI
Prethodno priopćenje

Travanj 2010. ::: Vol.61 No.03-04
UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI
Izvorni znanstveni članak

Listopad 2009. ::: Vol.60 No.09-10
UTJECAJ KARAKTERISTIKA PODUZEĆA I STRATEŠKIH ČIMBENIKA NA USPJEŠNOST PODUZEĆA U PRERAĐIVAČKOJ INDUSTRIJI U HRVATSKOJ
Izvorni znanstveni članak

Srpanj 2008. ::: Vol.59 No.07-08
USPOREDBA PUNOG I DORADNOG POSLA U INDUSTRIJI TEKSTILA I ODJEĆE U HRVATSKOJ
Prethodno priopćenje

Lipanj 2008. ::: Vol.59 No.05-06
ISTRAŽIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA I ČIMBENIKA KUPNJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI OBUĆE U HRVATSKOJ
Izvorni znanstveni članak

Studeni 2006. ::: Vol.57 No.11
UTJECAJ SITUACIJSKIH ČIMBENIKA NA POTROŠNJU KUPACA U HIPERMARKETU U HRVATSKOJ
Izvorni znanstveni članak

Rujan 2005. ::: Vol.56 No.09
ISTRAŽIVANJE POVEZANOSTI IZMEĐU ČIMBENIKA IZBORA PRODAVAONICA I POTROŠNJE U VELIKIM KUPOVINAMA U HRVATSKOJ MALOPRODAJI HRANOM
Izvorni znanstveni članak

Travanj 2003. ::: Vol.54 No.03-04
STRUKTURNE PROMJENE U MALOPRODAJI REPUBLIKE HRVATSKE - Razvojno repozicioniranje, posljedice i očekivanja -
Izvorni znanstveni članak

Listopad 2002. ::: Vol.53 No.09-10
RAZVITAK HRVATSKE MALOPRODAJE I EKONOMSKO OKRUŽENJE
Izvorni znanstveni članak