Hrvatsko
društvo
ekonomista

Heinzelova 4a
Zagreb 10000
tel. 01/46 00 888
fax. 01/46 50 366
e-mail: hde@ingbiro.hr

facebook

linkedin

BROJEVI ::: AUTORI ::: PRETRAŽIVAČ

Edo Rajh

Travanj 2021. ::: Vol.72 No. 02
PODUZETNIČKE NAMJERE STUDENATA PRIVATNIH SVEUČILIŠTA U TRANZICIJSKIM ZEMLJAMA
Prethodno priopćenje

Svibanj 2019. ::: Vol.70 No. 03
MJERNA LJESTVICA ZA MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI ZEMLJE PORIJEKLA
Prethodno priopćenje

Kolovoz 2018. ::: Vol.69 No. 04
ANALIZA IZLOŽENOSTI KORUPCIJSKIM PRITISCIMA NA LOKALNOJ RAZINI VLASTI U EUROPI
Izvorni znanstveni članak

Veljača 2011. ::: Vol.62 No.01-02
UTJECAJ STRATEŠKIH ČIMBENIKA NA USPJEŠNOST POSLOVANJA PODUZEĆA U HRVATSKOJ TEKSTILNOJ I ODJEVNOJ INDUSTRIJI
Prethodno priopćenje

Travanj 2010. ::: Vol.61 No.03-04
UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI
Izvorni znanstveni članak

Prosinac 2009. ::: Vol.60 No.12
HRVATSKO GOSPODARSTVO U SVIJETLU GLOBALNE RECESIJE
Izvorni znanstveni članak

Listopad 2009. ::: Vol.60 No.09-10
UTJECAJ KARAKTERISTIKA PODUZEĆA I STRATEŠKIH ČIMBENIKA NA USPJEŠNOST PODUZEĆA U PRERAĐIVAČKOJ INDUSTRIJI U HRVATSKOJ
Izvorni znanstveni članak

Studeni 2008. ::: Vol.59 No.11
USPOREDBA METODOLOGIJA MJERENJA KONKURENTNOSTI NACIONALNOG GOSPODARSTVA I POLOŽAJ HRVATSKE
Izvorni znanstveni članak

Srpanj 2008. ::: Vol.59 No.07-08
USPOREDBA PUNOG I DORADNOG POSLA U INDUSTRIJI TEKSTILA I ODJEĆE U HRVATSKOJ
Prethodno priopćenje

Lipanj 2008. ::: Vol.59 No.05-06
ISTRAŽIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA I ČIMBENIKA KUPNJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI OBUĆE U HRVATSKOJ
Izvorni znanstveni članak

Veljača 2008. ::: Vol.59 No.01-02
PROCJENA PSIHOMETRIJSKIH KARAKTERISTIKA LJESTVICE ZA MJERENJE TRŽIŠNE ORIJENTACIJE
Izvorni znanstveni članak

Srpanj 2006. ::: Vol.57 No.05-06
PROCJENA PSIHOMETRIJSKIH KARAKTERISTIKA MJERNE LJESTVICE ZA MJERENJE PERCEPCIJE KORUPCIJE
Izvorni znanstveni članak

Prosinac 2005. ::: Vol.56 No.12
KAKO OPTIMALNO REGIONALIZIRATI HRVATSKU?
Izvorni znanstveni članak

Kolovoz 2002. ::: Vol.53 No.07-08
DEVELOPMENT OF A SCALE FOR MEASURING CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY
Izvorni znanstveni članak

Prosinac 2001. ::: Vol.52 No.11-12
POBOLJŠAVANJE INTERPRETATIVNOSTI PERCEPTUALNIH MAPA TRANSFORMACIJOM PRAVOKUTNIH KOORDINATA
Pregledni rad

Lipanj 2000. ::: Vol.51 No.05-06
Kevin Lane Keller "STRATEGIC BRAND MANAGEMENT: BUILDING, MEASURING, AND MANAGING BRAND EQUITY" New Yersey, Prentice Hali, 1998., str. 635.
Recenzija, Prikaz

Travanj 2000. ::: Vol.51 No.03-04
KLJUČNE DETERMINANTE IZBORA BANKE KAO OSNOVICA STRATEŠKOM POZICIONIRANJU
Izvorni znanstveni članak